Najlepsze amerykańskie reklamy ostatniego roku włączone do zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku. Wśród reżyserów: Wes Anderson, Alejandro González Iñárritu, Ringan Ledwidge, Lance Acord, BUCK, Noam Murro, Tim Godsall i John Hillcoat. Reklamy mogą być dziełami sztuki - mówi Matt Miller, przewodniczący Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA. Od ponad dwudziestu lat Stowarzyszenie wyróżnia reklamy, które w sposób wyjątkowy przestawiają rzeczywistość.
Jest to już 22 edycja pokazu. W 1992 roku Jon Kamen, fotografik, producent reklamowy i przewodniczący Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA (AICP), postanowił stworzyć konkurs, w którym filmy reklamowe byłyby nagradzane w kategoriach artystycznych. Idea ta zainteresowała nowojorskie Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Po 22 latach istnienia, konkurs AICP to najbardziej prestiżowe tego typu spotkanie ludzi reklamy w USA, a nagroda (włączenie do stałych zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej) jest bardzo oczekiwana przez największych kreatorów tej branży. Dwudziesta edycja słynnej taśmy reklam z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku to najlepsze światowe filmy reklamowe, zrealizowane przez wybitnych autorów i reżyserów.