Bohaterką filmu Jana Sosińskiego jest Bedri, Dziewica Kanun, która z własnego wyboru została męskim członkiem rodziny. Według Kodeksu Kanun kobieta może zostać „mężczyzną”, przejąć jego prawa i obowiązki. Musi jednak do końca życia pozostać dziewicą. Bedri cieszy się dziś przywilejami typowymi dla mężczyzny, nosi też męski strój. O wyborze drogi życiowej zdecydowała konieczność ocalenia honoru rodziny. W czasach Envera Hodży Bedri pracowała jako księgowa w spółdzielni i została niesłusznie oskarżona o defraudację. Aby ocalić rodzinę przed prześladowaniami agentów komunistycznego reżimu jej ojciec wyrzekł się córki. Pobyt w więzieniu skłonił ją jednak do podjęcia dramatycznej decyzji, postanowiła, że dalej będzie żyć jak mężczyzna. Bedri podjęła tę decyzję, zrezygnowała z miłości, pogodziła się z faktem, że nigdy nie będzie miała dzieci. To był jej świadomy wybór, bunt przeciwko ojcu, który dla honoru i dobra rodziny wyrzekł się jej, kiedy została niesłusznie skazana na karę więzienia. Bedri, jako „dziewica kanun“ cieszy się dziś szacunkiem lokalnej społeczności, będąc także pośrednikiem pomiędzy „światem kobiet”, a „światem mężczyzn”. Bóg jest z nami, mężczyznami.