W zestawie:
*OPERATION JANE WALK; reż. Leonhard Müllner, Robin Klengel 17’ / Austria 2017.
Zwiedzanie miasta jako gra komputerowa: Uzbrojona grupa zadaniowa jest prowadzona przez postapokaliptyczny Nowy Jork w grze typu multiplayer. „Operation Jane Walk” to gra online, która nie tyle polega na strzelaniu, co na historii urbanistyki i architektury Wielkiego Jabłka. Nawet okazjonalne błyski pocisków nie mogą powstrzymać tej wysoce edukacyjnej wycieczki.
*ANIMATEUR; reż. Alexander Gratzer 4’ / Austria 2017.
Para pustelników na pustyni. Mężczyzna tańczy z wdziękiem na skraju pustego basenu. Analiza kryzysu psychologicznego, wyrażonego przez Alexandra Gratzera w minimalistycznej, ożywionej ołówkiem animacji z dziwacznym dialogiem, w którym pojawiają się pytania o życie i animację.
*MORSEN – FEDERSPIEL (v17); reż. Simon Spitzer, Jessyca R. R. Hauser 6’ / Austria 2017.
Dziewczęcy zespół lacrosse na treningu. Boisko sportowe staje się polem napięć, gdzie zespół i rywalizacja się przeplatają. Zderzenia ciał, wymiany spojrzeń, wykonywanie poleceń i groźne gesty. Plucie, pocenie i przepychanie się. W towarzystwie mosiężnej kapeli Federspiel, uchwyconej w zwolnionym tempie, widz może dogłębnie poznać grę energetycznego (dźwiękowego) ciała.
*EXCUSE ME, I’M LOOKING FOR THE PING-PONG ROOM AND MY GIRLFRIEND; reż. Bernhard Wenger 23’ / Dania, Szwecja, Austria 2018.
Spa w górach. Po kłótni, dziewczyna wychodzi z pokoju i znika bez śladu. Aronowi odbiera mowę. Spędza czas na basenie, zaprzyjaźnia się z innymi gośćmi i pyta o swoją dziewczynę w recepcji. Subtelny humor i imponujące zdjęcia towarzyszą Aronowi w początkach nowego rozdziału życia. Film, którego tytuł mówi sam za siebie!
*DOPPELGÄNGER; reż. Michaela Taschek 20’ / Austria 2017.
Korzystając ze zdjęć z rodzinnego archiwum, Michaela Taschek śledzi życie ojca, który niespodziewanie zmarł. Na zdjęciach wraca do życia, żeni się, zakłada rodzinę, buduje dom. Eseistyczne, głęboko osobiste poszukiwanie wskazówek – piękne i poruszające.