Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z nastarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 25.
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będa odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Jak co roku odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.
Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!