Post Pxrn Film Festival Warsaw: Fetysz Przyjemności – kink bez etykietek

krótkometrażowy | 92 min
Post Pxrn Film Festival Warsaw: Fetysz Przyjemności – kink bez etykietek
Post Pxrn Film Festival Warsaw: Fetysz Przyjemności – kink bez etykietek
nieznany

Opis filmu

Choć w szeroko rozumianej seksualności pojęcie fetyszu zostało już mocno oswojone i zamknięte w bezpiecznych pudełkach, to jednak warto podjąć się próby opowiadania o fetyszu z innej pozycji. Spróbujmy delikatnie zreinterpretować samą ideę fetyszu jako praktyki stymulacyjnej i przenieśmy ją w nieoczywiste konteksty. Dzięki temu mamy szansę uświadomić sobie, że siła fetyszu tkwi nie w tym, jak go używamy, ale w samym fetyszu jako takim. Mamy wrażenie, że otwiera to nowe pola przyjemności. Tego typu artystyczne praktyki są zresztą zakorzenione zarówno w postpornowym mainstreamie (Four Chambers) jak też wśród czołowych, niezależnych artystek_w (Ben Berlin). Samochody, rękawiczki, meble, maski lub…lodówki – który fetysz wybieracie? W zestawie: *Green Velvet Ben Berlin Niemcy 2017, 12’ *Dyspnea Viola V Australia 2014, 4’ *Subliminal Anatomy of a Latex Coat Merve Tuna Turcja 2017, 6’ *Concupiscencia Sara Moreno Calderon Kolumbia 2020, 10’ *Expeerimental Werther Germondari Włochy 2021, 1’ *FIST Romy Alizée Francja 2021, 3’ *Holy Mouth Morgana Mayer Włochy 2020, 7’ *Romy & Laure... and the Mystery of the Enchanted Plug / Romy & Laure... et le Mystère du Plug enchanté Romy Alizée & Laure Giappiconi Francja 2020, 12’ *M A S K (I) Diana Grabowska Polska 2015, 4’ *Coming Clean Ila Afterglow Włochy 2019, 6’ *Furniture Porn Project Antoine Héraly Francja / Niemcy 2017, 11’ *Crash Four Chambers Wielka Brytania 2020, 16’.
 
 
Montaż mebli Warszawa / Sesja zdjęciowa z psem
do góry ▲