Pełnometrażowy debiut Erin Vassilopoulos opowiada o dwóch bliźniaczkach, które mimo łączących je podobieństw żyją zupełnie inaczej. Marian (Alessandra Mesa) jest szukającą przygód piosenkarką, a Vivian (Ani Mesa) to ceniąca stabilizację gospodyni domowa. Kiedy Marian po sześciu latach nieobecności pojawia się w domu siostry, jej tajemniczy powrót budzi niepokój. Bliźniacza relacja szybko jednak na nowo odżywa i zaczyna przybierać dość nieoczekiwaną postać. Przewrotna, lynchowska z ducha historia – rozwinięcie krótkometrażowego projektu reżyserki – jest zanurzona w estetyce lat 80., którą znakomicie uzupełnia postrockowy soundtrack Jessiki Moss. Superior ogląda się jak film Johna Dahla w klimacie Twin Peaks, z budżetem Hala Hartleya oraz domieszką starego Hollywood. Mógłby on stać się przesadzonym pastiszem, gdyby nie to, że Vassilopoulos głęboko wierzy w wybraną konwencję, uzupełniając ją ciętym dowcipem i wyzywającym stylem – napisała na łamach „Variety” Jessica Kiang.
[Magdalena Bartczak]