Amerykański Film Reklamowy 2014

2014 | USA | reklama | 90 min
Amerykański Film Reklamowy 2014
różni

Opis filmu

Amerykański Film Reklamowy 2014 to już dwudziesta trzecia taśma pokazująca wybitne dokonania artystyczne w amerykańskiej reklamie. W tym roku największe uznanie ponad 400 osobowego jury zyskał film „Podział epicki”, reklamujący ciężarówki Volvo, przygotowany przez agencję Forsman & Bodenfors i wyreżyserowany przez Andreasa Nilssona z Folke Film. Najlepszą kampanią okazała się kampania Old Spice złożona z trzech reklam („Ciągły prysznic”, „Arbuz” i „Architekt”), w reżyserii Steve’a Rogersa, wyprodukowana przez studia: Biscuit Filmworks i Revolvera dla agencji Wieden+Kennedy. Wyróżnienie kuratora pokazu otrzymał film „Spójrz do wnętrza”: Mick Ebeling (dla Intela) przygotowany przez agencję Venables Bell & Partners, w reżyserii Micka Ebelinga and Lucy Walker.
 
 
Montaż mebli Warszawa / Sesja zdjęciowa z psem
do góry ▲