Amerykański Film Reklamowy 2015

2015 | dokumentalny | 83 min
AICP Show in Poland
różni

Opis filmu

83-minutowy zestaw najlepszych amerykańskich filmów reklamowych, włączonych do kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA). Premiera tej taśmy odbyła się w czerwcu 2015, z udziałem ok. 2000 twórców i producentów amerykaoskiej reklamy. Reklamy są oceniane w 22 kategoriach artystycznych i 2 kategoriach skuteczności reklamowej. Za najbardziej skuteczną uznano w tym roku kampanię reklamową organizacji Weight Watchers “Help With The Hard Part”, wymyśloną przez agencję Wieden+Kennedy i składającą się z trzech części: “All You Can Eat,” “My Butt,” and “If You’re Happy,”. Filmy reżyserowali: Sam Brown ze studia Imperial Woodpecker, Martin De Thurah z Epoch Films i John Hillcoat ze studia Skunk US. Najczęściej nagradzanym studiem filmowym było studio O Positive (pięd wyróżnień), dalej studia: Biscuit Filmworks, Caviar Content, Chelsea, i Smuggler (po trzy wyróżnienia). Wśród reżyserów najwięcej wyróżnień zdobyli: David Shane, Sam Brown i Lauren Greenfield. Oddziały agencji Wieden +Kennedy zdobyły łącznie 10 wyróżnień, oddziały Leo Burnett - 6 wyróżnień. 5 wyróżnień otrzymała agencja 72andSunny, a 4 wyróżnienia SS+K. Po 3 wyróżnienia otrzymały agencje: Anomaly, BBDO New York, Droga5, Goodby Silverstein & Partners, Grey New York, and TBWA/Chiat/Day.
 
 
Montaż mebli Warszawa / Sesja zdjęciowa z psem
do góry ▲