83-minutowy zestaw najlepszych amerykańskich filmów reklamowych, włączonych do kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA). Premiera tej taśmy odbyła się w czerwcu 2015, z udziałem ok. 2000 twórców i producentów amerykaoskiej reklamy. Reklamy są oceniane w 22 kategoriach artystycznych i 2 kategoriach skuteczności reklamowej.
Za najbardziej skuteczną uznano w tym roku kampanię reklamową organizacji Weight Watchers “Help With The Hard Part”, wymyśloną przez agencję Wieden+Kennedy i składającą się z trzech części: “All You Can Eat,” “My Butt,” and “If You’re Happy,”. Filmy reżyserowali: Sam Brown ze studia Imperial Woodpecker, Martin De Thurah z Epoch Films i John Hillcoat ze studia Skunk US.
Najczęściej nagradzanym studiem filmowym było studio O Positive (pięd wyróżnień), dalej studia: Biscuit Filmworks, Caviar Content, Chelsea, i Smuggler (po trzy wyróżnienia).
Wśród reżyserów najwięcej wyróżnień zdobyli: David Shane, Sam Brown i Lauren Greenfield.
Oddziały agencji Wieden +Kennedy zdobyły łącznie 10 wyróżnień, oddziały Leo Burnett - 6 wyróżnień. 5 wyróżnień otrzymała agencja 72andSunny, a 4 wyróżnienia SS+K. Po 3 wyróżnienia otrzymały agencje: Anomaly, BBDO New York, Droga5, Goodby Silverstein & Partners, Grey New York, and TBWA/Chiat/Day.